Arda Yengeç

Arda Yengeç
Aile Günlüğü

Tuesday, November 1, 2011

Dayı

Oğlum Arda,

Şimdiye kadar senden çok önemli bir gerçeği sakladım. Senin bir dayın var. Adı da Kadir. Namı değer "Kadomer". (Anlamını sorma, daha yaşın çok küçük, söyleyemem. Ha bu arada takma adın telif hakkı da bana aittir. Kendisine annenin takmış olduğu farklı bir takma isim olmasına rağmen, bu isim daha şık durdu, yakıştı, zengin gösterdi.)

Şimdi diyeceksin ki; "Babacığım, madem bir dayım var idi, bunu sen benden ne diye sakladın bunca zaman?" O zaman ben de sana derim ki; "Yakışıklı oğlum benim, ben ne diye senden dayın olduğunu saklayayım. Manyak mıyım ben? 'Bunca zaman' dediğin ne ki? Daha 3. ayını yeni doldurdun, hala bebeksin. Biraz önce şöyle bir blog'a bakayım dedim ki ne göreyim? Dayının emsali geçmemiş kaç aydır. Yuha dedim kendime. İşte şimdi yazıyorum." Sen de dersin ki "Haa.. Tamam o zaman."

Dayın haddinden fazla uzun bir insan. "Kız halaya, oğlan dayıya çeker" lafı doğru ise senin boyun da hayli uzun olabilir. Kendisi Batman'da öğretmenlik yapıyor. Senin doğduğun yıl dayın Batman'da 5 .senesini dolduruyordu. Yaz tatillerinde ve uzun tatillerde İzmir'e geliyor.



Dayın bir "King" duayenidir. Hakkını vermek lazım. Şimdiye kadar 50 oyun oynadıysak 45'ini kazanmıştır. Genelde annen, deden, ben ve dayın oynarız king'i. Büyüyünce söyle dayına öğretsin sana da. Zira annen öğretirse kuyunun dibinden gelir sesin, karanlıklarda kaybolursun :) Anlamını anlarsın sonra.

Bir de PES oyunu var. O konuda da iyidir. Lakin ilk zamanlar dayınla Uğur amcan bir olup beni turnuvalarda yenince bana bir hırs geldi. O Batman'da iken ben her fırsatta PES çalıştım. Sonra bunlar gelince yine turnuva yaptık. Dayını bir yendim kiii... Oooofff.. Yer misin yemez misin... Bir, iki, üç.. Dayın "Artık PES!!" demedi ama demiş kadar oldu. Kendisi bunu yalanlayacaktır ama bu böyledir bilesin.

Sonuç olarak dayın eğlenceli bir insandır. Sen büyüdüğünde bol bol takılırız beraber.


2 comments: