Arda Yengeç

Arda Yengeç
Aile Günlüğü

Thursday, November 17, 2011

Akman'ım Biçim Biçim

Oğlum Arda,

Bundan yaklaşık 6 yıl önce acemi bir makina mühendisiyken soya yağı fabrikasında işe girmiştim. İş görüşmesine gittiğimde bir insanla tanıştım. Aslında o bir insan değil. Böyle bir insan olamaz.bir insan olamayacak kadar iyi niyetli, alçak gönüllü, özverili, dost canlısı ve fedakar. Nesli tükenmiş canlılardan. Adı Akman Alper. Ben ona "Akman'ım biçim biçim" diyorum.

02.11.2011, Çarşamba günü abisiyle beraber seni görmeye geldiler. Abisi Altuğ'da dört dörtlük bir insan. Görgülü, bilgili, başarılı bir makina mühendisi. Geç tanıştık kendisiyle ama tanıştığımıza çok memnun olduk.

İşte ziyaretleri sırasında çektiğimiz fotoğraflar;


Sen ve Akman


Akman panikte!


Sen, Akman ve Altuğ


Akman'ım biçim biçim..


Son söz olarak bu türküyü tekrar söylemek istiyorum;

Akman'ım biçim biçim
Ölürüm Akman için
Alem bana düşmandır
Akman sevdiğim için, oy
Hele loy loy loy
Kibar yarim Akman'ım.
:)



No comments:

Post a Comment