Arda Yengeç

Arda Yengeç
Aile Günlüğü

Monday, July 22, 2013

Annenle 7. Evlilik Yıldönümümüz

Oğlum Arda,

Annenle biz 7. yılı da devirdik! Tahtaya vur oğlum.

Şimdi ben Libya'da olduğum için kutlamak için dışarı çıkamadık beraber. ben de oturdum annen için bir video yaptım, bir de internetten çiçek sipariş ettim oğlum.




Böyle günleri unutmaya gelmez. Hem güzel birşeydir geçmişi hatırlamak, tüm zorluklara rağmen birlikteliği koruduğunuzu görmek, gelecek için dileklerde bulunmak. Sana hayatı taşıman, yürümeye devam etmen için güç verir, motive eder, neyi niye yaptığına odaklanmanı sağlar.

Sana tavsiyem, böyle günleri angarya veya para tuzağı olarak görme, tam tersi, birşeyleri hatırlamak ve hayatına renk katmak için, mutlu olmak için bir fırsat olarak gör.

1 comment:

  1. çok mutlu oldum, harika olmuş ellerine sağlık hayatım;)

    ReplyDelete