Arda Yengeç

Arda Yengeç
Aile Günlüğü

Sunday, July 24, 2011

Haydaaa

Oğlum Arda,

Salı günü sabah saatlerinde aramıza katılacaksın. Çok mutluyuz.
Ama başımıza birşey geldi ki sorma. Seni ilk göreceğimiz günü merakla beklerken, annene refakat edecek olan ben ve anneannenin dudağında UÇUK ÇIKTI!!!


Uçuk da neymiş deme.. Özellikle yeni doğanlar için çok tehlikeli. Bizim senin etrafında uçuklu halde bulunmamamız gerekiyor. Salı gününe kadar bu hastalığı geçirmek için her yolu deniyoruz. Ben dudağıma ısıtılmış tahta kaşık ve asetonlu pamuk basmaya başladım. Üç gündür de uçuk merhemi kullanıyorum. İnşallah geçecek.

Geçmezse sana ilk doğduğun gün dokunamayacağım. Hatta geçene kadar yanına yaklaşamam. Şakası yok, tehlikeli.

3 comments:

  1. Çook güzel düşünmüşsünüz,Arda için harika bir çalışma olmuş. Bu arada uçuk için üzüldüm,çok geçmiş olsun ve... Arda bebek'in gelmesine çok az zaman kalmış. Allah sağlık ve mutlulukla kucağınıza almayı nasip etsin ! Sevgiler bizden size...

    ReplyDelete
  2. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederiz Nilgün Abla. Senin sayfana da bayıldım. Arada bir video olarak katkılarım olabilir.

    Mehmet, Meral teyze'den Zovirax'ı duyum üç gün önce kullanmaya başladım. Büyümeyi durdurdu ve yayılmayı engelledi. Fakat hala tamamen iyileşmiş değil. Yarın ola hayrola.

    ReplyDelete